ŠTK SOFZ
1. ŠTK organizuje 20. ročník turnaja dospelých o Pohár predsedu SOFZ, ktorý sa uskutoční dňa 01.03.2025 v športovej hale v Spišskej Novej Vsi so začiatkom o 08:00 hod. Záväzné prihlášky je potrebné zaslať výlučne prostredníctvom ISSF systému v termíne do 31.01.2025.
Propozície turnaja:
Hrací čas: 1×20 minút. Hrací systém: 4+1. Minimálny počet hráčov je 3+1. Hráči štartujú na platné ERP. Za družstvo môžu nastúpiť aj hráči z iných FK, ktorí nehrajú za daný klub iba s písomným súhlasom materského klubu daného hráča. Všetky zápasy turnaja sa hrajú podľa Pravidiel malého futbalu. V prípade udelenia ŽK bude hrať potrestané družstvo bez hráča po dobu 1 minúty, potrestaný hráč sa v tomto prípade smie opätovne vrátiť do hry. V prípade udelenia ČK bude hrať potrestané družstvo bez hráča po dobu 3 minút, potrestaný hráč sa v tomto prípade nesmie opätovne vrátiť do hry. Za víťazstvo získa družstvo 3 body, za remízu 1 bod a za prehru 0 bodov. Pri rovnosti bodov o konečnom poradí rozhoduje: vzájomný zápas, gólový rozdiel, vyšší počet strelených gólov, penaltový rozstrel v počte 5 PK až do rozhodnutia. Poplatok za štart (stravnú jednotku) na jedno mužstvo je 100€, ktoré je do termínu turnaja potrebné uhradiť na účet SOFZ (nie v zbernej faktúre). Číslo účtu SOFZ (IBAN): SK78 0900 0000 0001 0138 1738. Počet hráčov a funkcionárov v jednom družstve je maximálne 12. Strava je zabezpečená formou obedu v hoteli Preveza.
2. ŠTK organizuje 3. ročník halového turnaja žiakov SOFZ, ktorý sa uskutoční dňa 02.03.2025 v športovej hale v Spišskej Novej Vsi so začiatkom o 08:00 hod. Záväzné prihlášky je potrebné zaslať výlučne prostredníctvom ISSF systému v termíne do 31.01.2025.
Propozície turnaja:
Hrací čas: 1×20 minút. Hrací systém: 4+1. Minimálny počet hráčov je 3+1. Hráči štartujú na platné ERP. Za družstvo môžu nastúpiť aj hráči z iných FK, ktorí nehrajú za daný klub iba s písomným súhlasom materského klubu daného hráča. Všetky zápasy turnaja sa hrajú podľa Pravidiel malého futbalu. V prípade udelenia ŽK bude hrať potrestané družstvo bez hráča po dobu 1 minúty, potrestaný hráč sa v tomto prípade smie opätovne vrátiť do hry. V prípade udelenia ČK bude hrať potrestané družstvo bez hráča po dobu 3 minút, potrestaný hráč sa v tomto prípade nesmie opätovne vrátiť do hry. Za víťazstvo získa družstvo 3 body, za remízu 1 bod a za prehru 0 bodov. Pri rovnosti bodov o konečnom poradí rozhoduje: vzájomný zápas, gólový rozdiel, vyšší počet strelených gólov, penaltový rozstrel v počte 5 PK až do rozhodnutia. Poplatok za štart (stravnú jednotku) na jedno mužstvo je 100€, ktoré je do termínu turnaja potrebné uhradiť na účet SOFZ (nie v zbernej faktúre). Číslo účtu SOFZ (IBAN): SK78 0900 0000 0001 0138 1738. Počet hráčov a funkcionárov v jednom družstve je maximálne 12. Strava je zabezpečená formou obedu v hoteli Preveza.
KR SOFZ
Licenčný seminár pre delegátov zväzu – Licencia „A“, resp. Licencia „P“ sa bude konať 16.2.2025 (nedeľa) v Hoteli CHEMES, Zemplínska Šírava, Stredisko Kamenec, Kaluža č. 219. Záujemcovia o získanie / predĺženie licencie „A“, resp. získanie licencie „P“, sa môžu prihlasovať u p. Pavla Páchnika – sekretára KD SFZ, zaslaním prihlášky na emailovú adresu pavol.pachnik@futbalsfz.sk. Uzávierka prihlášok je 31.1.2025. Súčasne so zaslaním prihlášky je záujemca povinný uskutočniť úhradu účastníckeho poplatku vo výške 130 € za licenciu „A“, resp. 250 € za licenciu „P“ na účet KD SFZ: IBAN SK03 8330 0000 0025 0186 1190 (do poznámky je potrebné uviesť svoje meno a priezvisko). Všetky potrebné tlačivá (prihláška, lekárska prehliadka) sú dostupné na stránke www.futbalsfz.sk, v sekcii SFZ / komisie a iné orgány / odborné komisie SFZ / komisia delegátov SFZ. Všetci záujemcovia musia na seminár priniesť „Prehlásenie o bezúhonnosti“, „Potvrdenie o zdravotnom stave“ a noví uchádzači aj „kópiu dokladu najvyššie dosiahnutého vzdelania („A“ – minimálne stredné vzdelanie, „P“ – minimálne úplné stredné vzdelanie)“. Po uzávierke prihlášok budú prihláseným uchádzačom emailovou poštou zaslané študijné materiály, potrebné pre diaľkovú (dištančnú) formu vzdelávania. Komunikácia s prihlásenými uchádzačmi bude prebiehať výhradne elektronicky (vyžaduje sa plne funkčná emailová schránka), preto je nevyhnutné do prihlášky uviesť správnu a čitateľnú emailovú adresu. Zaslaním prihlášky a zaplatením účastníckeho poplatku sa považuje účasť prihláseného uchádzača na seminári za záväznú (bez možnosti vrátenia poplatku aj v prípade, ak sa uchádzač na seminár nedostaví).